Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Carlo Goldoni

SŁUGA DWÓCH PANÓW

2h 40min (z przerwą) | Duża Scena

Commedia dell’arte w mistrzowskim wydaniu Carla Goldoniego. Motorem napędzającym intrygę jest Arlekin (w tej roli Krzysztof Szczepaniak), który służąc dwóm panom jednocześnie miesza polecenia, zdradza sprawy wymagające dyskrecji i komplikuje bieg zdarzeń.  Mamy tu wszystko, co najlepsze: tempo jak w rollercoasterze, wyraziste gesty, taniec, śpiew, skąpego Pantalone przemądrzałego Dottore i romantycznych kochanków.

PREMIERA 27 stycznia 2017 r., Scena im. G. Holoubka (aktualnie Duża Scena).


fot. zdj. ze spektaklu: Katarzyna Chmura, zdj. plakatowe: Katarzyna Chmura

Twórcy

reżyseria
[Tadeusz Bradecki]
przekład, scenografia, kostiumy
Jan Polewka
muzyka
Stanisław Radwan
maski
Jonathan i Agnieszka Fröhlich
przygotowanie wokalne
Anna Grabowska
asystentka reżysera
Agata Zdziebłowska
asystentka kostiumografa
Aleksandra Harasimowicz
kierownik produkcji
Mateusz Karoń

Obsada

Mariusz Wojciechowski (gościnnie) / Robert T. Majewski  Pantalone Bosonosi
Kinga Suchan (gościnnie) Clara
[Andrzej Blumenfeld] / Adam Ferency (gościnnie) / Maciej Wyczański (gościnnie) / Karol Wróblewski Dottore Lombardo
Mateusz Weber / Marcin Stępniak Sylvio
Agata Góral Beatrycze z Turynu
Waldemar Barwiński Floryndo Aletuso z Turynu
Łukasz Wójcik Bryghella Chlavino
Anna Szymańczyk Smeraldyna
Krzysztof Szczepaniak Arlekino
Maciej Wyczański (gościnnie) / Marcin Stępniak / Kamil Mróz  Gianni
Tomasz Budyta (gościnnie) / Kamil Siegmund Piergiorgio
Piotr Bulcewicz (gościnnie)  Massimo

muzycy:
Dawid Rydz / Rafał Grząka
akordeon
Maksymilian Grzesiak skrzypce
Mateusz Szemraj gitara

W lutym w spektaklach wystąpią: w roli Dottore Lombardo – M. Wyczański, w roli Pantalone Bosonosi - R. Majewski; M. Weber, M. Stępniak, T. Budyta
 

Najbliższe spektakle

19:00 08-02

SŁUGA DWÓCH PANÓW

17:00 09-02

SŁUGA DWÓCH PANÓW

10:00 05-03

SŁUGA DWÓCH PANÓW

19:00 06-03

SŁUGA DWÓCH PANÓW

Krytycy o spektaklu