Aktualności








Boję się lęku, snu, pustego miejsca obok


Mocnym akcentem kończy teatralny sezon Teatr Dramatyczny w Warszawie. Choć ryzyko było bez wątpienia duże - debiutujący dramaturg i w obsadzie aktorki, których ostatnio teatr szczególnie nie rozpieszczał. Tymczasem Aleksandrze Popławskiej udało się stworzyć przejmujący spektakl, którego prawda, emocjonalna mięsistość zawiera się w każdym elemencie, jaki pojawia się na scenie. A wszystko to udaje się pokazać bez jakichkolwiek inscenizacyjnych podpórek czy fajerwerków, tak często dzisiaj stosowanych widowiskowych tricków zyskujących łatwy poklask. - pisze Wiesłąw Kowalski w TeatrDlaWas

Na Scenie Przodownik mamy teatr w najczystszej postaci - bardzo dobry, mądry i wnikliwy tekst Jacka Góreckiego, z ogromnym znawstwem penetrujący naturę kobiecej psychiki i jej duszy, podparty przepracowanym głęboko aktorstwem, które w interpretacji postaci Anny Gorajskiej(Simone Godet), Agnieszki Wosińskiej (Justyna Jabłońska) i Krystyny Tkacz (Lilli) jest wprost magnetyzujące. Robi to na prawdę piorunujące wrażenie - im bardziej wnętrza bohaterek są tajemnicze i nieprzejrzyste, lub też przerażone czy podniecone, dokonuje się też w ich ciałach zmiana w wyrazistości zewnętrznych reakcji, zamiera gest, który przez chwilę może znaczyć więcej niż jakiekolwiek słowo, a wydobywający się z ich serc skowyt grzęźnie w gardle. Do tego znakomicie wkomponowana w te trzy jakże różne światy, choć zawsze tak samo dotykające naszych lęków związanych z przemijaniem, potrzebą bliskości, poczuciem samotności i głodem miłości, muzyka, która nie milknie, budując niezwykłą, fantasmagoryczną atmosferę tego niepowtarzalnego wieczoru, w którym uczestniczy się jak w hipnotycznym transie.

Rzeczywistość jest w tym spektaklu skąpaną w zielonych barwach "pułapką z paproci", labiryntem niespełnień. Pojawiające się gdzieniegdzie połyski żółci, bieli, czerni czy czerwieni razem tworzą fakturę scenicznego świata, zamykającego niczym w filmowych kadrach rzeczywistość każdej z bohaterek. Wszystko to razem, sugestywnie ujęte i "fotografowane", pozwala nam przeżyć szczególny rodzaj dreszczu estetyczno-emocjonalnego. I to jest jakby paradoks tego przedstawienia, które z jednej strony zachwyca swym formalnym pięknem, konstruując jednocześnie bezlitosną wizję świata. Na szczęście nie ma w tym żadnej sprzeczności, potęgując jedynie obraz rzeczywistości, która staje się też po części jakby sennym majakiem, albo widmową iluzją. Ciemne strony z życia trzech, pozornie obcych sobie kobiet, również dzięki zastosowanym projekcjom Marii Matyldy Wojciechowskiej, konstruowane są tutaj na łączeniu tego, co dzieje się w koszmarnym wymiarze świata wewnętrznego, z tym co pozostaje tylko w jego sferze zewnętrznej.

Można powiedzieć, że dramat Góreckiego jest w swej dramaturgicznej fakturze dość powściągliwy. To zaledwie trzy monologi: Milczenie Simony, Nożownicy, Dramat w mieszkaniu paproci. Didaskalia ograniczone są zaledwie do oznaczenia pauz i lapidarnego określenia miejsca akcji czy wieku bohaterki. W inscenizacji Popławskiej to, co zawarte w słowach zyskuje jednak jakby nowy wymiar ekspresji - wyrazistość gestu, niemalże graficzny zapis sytuacji, za którymi czają się różne odmiany lęku w próbach zbliżenia się do drugiego człowieka. Aktorki idealnie trafiają w ton swoich dramatów, nawet kiedy zastygają jest w nich stale obecne napięcie kogoś oczekującego na fatum, przed którym uciec nie zdołają. Tutaj każda realność opisywanego zdarzenia jest jakby rozszczepiona celem wyłuskania jego najbardziej zasadniczych kwestii i emocjonalnych napięć.

Popławska, wykorzystując do maksimum możliwości przestrzenne w scenografii Tomasza Mreńca i umiejętnie gospodarując dramaturgią widowiska, z ogromną dozą wrażliwości i wyobraźni buduje sytuacje stające się metaforami ludzkich losów, pozbawione jednak symbolicznych wybujałości, a będące jedynie obrazem potęgującym ukryte w słowach sensy. Nie ma tutaj miejsca na puste znaki, mogące sprowadzać opowieść na manowce emocjonalnej obojętności. Nie ma demonstracyjnie użytych teatralnych chwytów. Każdy zastosowany komentarz w obrazie czy w muzyce, każde działanie czy ruch, mają w tym przedstawieniu swoje pełne uzasadnienie, budują jego czystość, klarowność i potęgują znaczenia. To teatr niezwykle uczciwy, który nawiązując do mitów naszej współczesnej wrażliwości, potrafi pokazać na scenie ich projekcje, a nie tylko obraz rzeczywistości, który dobrze znamy.

"Boję się lęku, snu, pustego miejsca obok"
Wiesław Kowalski
Teatr dla Was/9.07
11-07-2016












Drodzy Widzowie

Przypominamy, że w najbliższy weekend w Warszawie trwa szczyt NATO, wybierając się na nasze spektakle warto zapoznać się z aktualnymi zmianami w ruchu i komunikacji miejskiej. Pełną informację można znaleźć na stronie UM Warszawa:

http://www.um.warszawa.pl/aktualnosci/przygotowania-warszawy-do-szczytu-nato


Do zobaczenia na Letnim Przeglądzie Teatru Dramatycznego!





 









Premiera „Coming out” na Letnim Przeglądzie Teatru Dramatycznego

Medytacja na temat życia trzech kobiet, które z pozoru dzieli wszystko - status społeczny, wiek, miejsce urodzenia. Łączy je jedynie moment w którym przekroczyły granice moralności, zbrodni, życia i śmierci. – mówi reżyserka spektaklu Aleksandra Popławska o sztuce Jacka Góreckiego „Coming out”. W spektaklu występują: Krystyna Tkacz, Agnieszka Wosińska i Anna Gorajska. Premiera 8 lipca na Scenie Przodownik.

Wyprawa w świat brutalnej liryki i przeklętej miłości. Trzy monologi zranionych kobiet – młodej, dojrzałej, przejrzałej – przepełniają uczucia mocne, drapieżne, jednoznaczne. Ich dramaturgia jest prosta: błysk, potem upadek w ciemność, a wreszcie rozpamiętywanie. Sztuka dowodzi twierdzenia: „Prawdziwa miłość jest w gruncie rzeczy nieosiągalna”. A może tylko: „prawdziwa wzajemność”? Bo miłość trwa po swym zgonie i zmienia się w coś innego. W co? O tym właśnie mówi Coming out.

„To spektakl/koncert/trans. Medytacja na temat życia trzech kobiet  które z pozoru dzieli wszystko - status społeczny, wiek, miejsce urodzenia. Łączy je jedynie moment w którym przekroczyły granice moralności, zbrodni, życia i śmierci. „To była szósta rano, i lipiec i lato.” Śpiewa/mówi Simone Godette 20+, Justyna Jabłońska 40+ i Lilli 60+. W trzech splecionych ze sobą monologach bohaterki opowiadają o samotności, marzeniach, pragnieniach, niebezpieczeństwie i świecie. Działają impulsywnie i desperacko pragną miłości. David Latimer w 1960 roku zamknął ogród w naczyniu. Ostatni raz podlał go w 1972 roku, od tamtej pory powstał zamknięty ekosystem, a w hermetycznej butli następuje fotosynteza, rotacja składników, owocowanie, rozrost, zamieranie starych i rozkwit nowych roślin. Nasze bohaterki podobnie jak rośliny Davida Latimera tworzą odcięty od reszty społeczeństwa ekosystem, samotne, zamknięte w swoich mikroświatach rozkwitają i umierają po to, żeby narodzić się na nowo.” - Aleksandra Popławska o „Coming out”


Scenografia: Tomasz Mreńca
Kostiumy/projekcje: Maria Matylda Wojciechowska
Opracowanie muzyczne: Paweł Juzwuk
Muzyka na żywo: Maciej Dłużniewski, Piotr Leniewicz, Karol Ludew

OBSADA
Lilli: Krystyna Tkacz (gościnnie)
Justyna Jabłońska: Agnieszka Wosińska
Simone Godet:  Anna Gorajska

Lipiec to w Dramatycznym pełnia sezonu. Na Letnim Przeglądzie Teatru Dramatycznego zobaczymy wszystkie premiery mijającego sezonu, w repertuarze trzydzieści tytułów -  współczesne dramaty, komedie, spektakle muzyczne, klasyka w nowych przekładach, adaptacje wybitnych powieści. Ponadto piętnaście spektakli z angielskimi napisami, specjalne zniżki dla studentów i seniorów.  Przegląd trwa od 1 do 30 lipca.
 








Letnie akcje


Na lipcowym festiwalu zagramy trzydzieści tytułów. Podpowiadamy kilka ścieżek wyboru, które pozwolą Wam kupić bilety w promocyjnych cenach.

CAŁKIEM ŚWIEŻY KLASYK
Sztuka mistrza absurdu Eugéne Ionesco (NOSOROŻEC), pierwszy dramat z Nagrodą Nike (NASZA KLASA), sztuka noblisty Jeana-Paula Sartre’a (BEZ WYJŚCIA) i jeden z najsłynniejszych musicali świata (CABARET). Cztery spektakle za 120 zł

BRZYDSZA CZĘŚĆ LUDZKOŚCI. CASE STUDY
Cztery spektakle – kilkanaście męskich typów podanych na talerzu: DON JUAN, OBRZYDLIWCY, ROMANTYCY, BIEDNY JA SUKA I JEJ NOWY KOLEŚ. Pakiet za 120 zł

HOMO POLITICUS
Rządzenie pociąga, uzależnia i zmienia człowieka od wieków. Trzy historie o mechanizmach władzy: MIARKA ZA MIARKĘ, MŁODY STALIN, ROSYJSKI KONTRAKT. W trójpaku – 105 zł

SPRAGNIENI MIŁOŚCI
Ludzie umierają z miłości albo jej braku. Cztery przedstawienia o jej różnych obliczach: Trójkąt miłosny (BIEDNY JA SUKA I JEJ NOWY KOLEŚ), relacja lekarz-pacjent poza kontrolą (NIEBEZPIECZNA METODA), naiwny i romantyczny kontra towarzyska i wyrachowana (WZRUSZ MOJE SERCE), miłość w czasach prześladowań (BENT). Cztery bilety za 120 zł

SEANS SZCZEROŚCI
Hipnotyzujące opowieści kobiet w kameralnej odsłonie: COMING OUT, KOBIETY BEZ ZNACZENIA, GARDENIA. Trzy seanse za 105 zł

W ŻYCIU CHODZI O TO, BY BYĆ TROCHĘ NIEMOŻLIWYM
Opowieści o pogubionych, społecznych wyrzutkach i poszukiwaczach metafizyki: OBRZYDLIWCY, COMING OUT, CUDOTWÓRCA. W pakiecie za 105 zł
 
DRAMA THEATRE IN ENGLISH
Piętnaście spektakli z angielskimi napisami? Takie rzeczy tylko w Dramatycznym. Skompletuj swój pakiet – 3 spektakle za 105 zł

MUSIMY SIĘ ROZSTAĆ!
Ostatnia szansa, żeby zobaczyć: NOSOROŻCA, GARDENIĘ, KUPCA WENECKIEGO, MERLINA. INNĄ HISTORIĘ. Pożegnalny pakiet za 120 zł

Lipiec to w Dramatycznym pełnia sezonu. Teatr pokaże wszystkie premiery mijającego sezonu oraz prapremierę „Coming out” Jacka Góreckiego w reżyserii Aleksandry Popławskiej. W repertuarze trzydzieści tytułów -  współczesne dramaty, komedie, spektakle muzyczne, klasyka w nowych przekładach, adaptacje wybitnych powieści.

Cały Program Przeglądu na stronie:  www.teatrdramatyczny.pl
 














W lipcu gramy z angielskimi napisami


Obcokrajowcy mieszkający w Warszawie i odwiedzający ją zagraniczni turyści mogą obejrzeć na Letnim Przeglądzie Teatru Dramatycznego 15 tytułów z angielskimi napisami.

W repertuarze między innymi musical "Cabaret" o dekadencji przedwojennego Berlina, adaptacja światowego bestsellera "Dziwny przypadek psa nocną porą", polityczny thriller Szekspira "Miarka za markę" i komedia Levina "Wzrusz moje serce". Każdy znajdzie coś dla siebie.

Co można zobaczyć?

John Logan "Red" w reżyserii Agnieszki Lipiec-Wróblewskiej
1, 2 lipca o godz. 19.30. Scena im. Haliny Mikołajskiej


Nowy Jork. Pracownia malarska. Mark Rothko - legenda amerykańskiego ekspresjonizmu abstrakcyjnego, milioner, niekwestionowany autorytet w dziedzinie sztuki kontra młody, ambitny student aspirujący do tej roli. Mistrz i uczeń. Kolejne rozmowy o sztuce stają się pojedynkiem dwóch pokoleń artystów.

Tadeusz Słobodzianek "Nasza klasa" w reżyserii Ondreja Spišaka
5 lipca o godz. 19:00. Scena na Woli im. Tadeusza Łomnickiego


Niezwykła historia uczniów z jednej klasy. Razem uczą się, bawią, chuliganią, wchodzą w dorosłość. Marzą, żeby zostać lotnikiem, lekarzem, gwiazdą filmową. Dlaczego chłopak, który wyciął serce z papieru i napisał miłosny wiersz, kilka lat później związał koleżance ręce sznurkiem i zagroził, że zastrzeli, jeśli będzie próbowała uciekać? Co się wydarzyło, że narodowość, religia i ideologia okazały się ważniejsze niż przyjaźń? Opowieść o dwudziestowiecznej Polsce inspirowana prawdziwymi zdarzeniami.

Terry Johnson "Absolwent" w reżyserii Jakuba Krofty
8, 9 lipca o godz. 19:00. Scena im. Gustawa Holoubka


Ameryka. Burzliwe lata 60., w tle rewolucja seksualna, Beatlesi i zapach marihuany. Ben kończy prestiżową uczelnię i zupełnie nie wie, co zrobić ze swoim życiem. Bunt przeciwko rodzicom, zauroczenie dojrzałą kobietą i inicjacja seksualna - oto jego pomysły na dorosłego siebie. Podnosi się i upada, boi się i jest odważny, zakochuje się i załamuje jednocześnie. Czy uda mu się żyć na własny rachunek?

Simon Stephens "Dziwny przypadek psa nocną porą" w reżyserii Jakuba Krofty
9, 10 lipca o godz. 19:00. Scena na Woli im. Tadeusza Łomnickiego


Poznajcie Christophera jest matematycznym geniuszem i wie prawie wszystko o astronomii. Nie lubi tłumów, boi się obcych, nie odczytuje uczuć ani metafor. Właśnie został oskarżony o zabicie psa sąsiadki i postanowił sam znaleźć winnego. W trakcie śledztwa, odkrywa niewygodne tajemnice rodzinne i choć nigdy wcześniej nie opuścił samodzielnie własnej ulicy, wyrusza w ekscytującą wyprawę do Londynu. Opowieść o miłości, marzeniach i przełamywaniu własnych ograniczeń. Świat widzimy oczami młodego outsidera, który szczegółowo zapisuje każdy dzień.

Tadeusz Słobodzianek "Młody Stalin" w reżyserii Ondreja Spišaka
15, 16 lipca o godzinie 19:00. Scena im. Gustawa Holoubka


Gangsterska opowieść w rytmie lezginki. Młody rewolucjonista, poeta i niedoszły ksiądz w walce o sprawiedliwość sięga po brutalne metody. Wybuchy bomb, brawurowe ucieczki, podróże z fałszywym paszportem znaczą jego drogę. Sztuka inspirowana wydarzeniami z życia młodego Stalina, rozgrywa się w ciągu roku w Gruzji, Wiedniu, Krakowie i Londynie, kiedy stara Europa się już skończyła, a nowa jeszcze nie zaczęła.

Hanoch Levin "Wzrusz moje serce" w reżyserii Małgorzaty Bogajewskiej
15, 16 lipca o godzinie 19:00, Scena na Woli im. Tadeusza Łomnickiego


Ona - kłamliwa i bezwstydna. On - naiwny i namolny. I jeszcze bezradny przyjaciel. W rolach epizodycznych: francuski pedikiurzysta, hiszpański akompaniator, jugosłowiański marynarz i wielu innych interesujących mężczyzn. Oto romans, który potrafi wypełnić życie.

Alan Bennett "Kobiety bez znaczenia" w reżyserii Grzegorza Chrapkiewicza
16, 17 lipca o godzinie 19.30. Scena im. Haliny Mikołajskiej


Jedna idzie przez życie bez szmeru, druga wymusza uwagę. Dwie kobiety, bohaterki równoległych monodramów Alana Bennetta, są do siebie skrajnie niepodobne: szara mysz biurowa, zawsze akceptująca swój żywot bez zdarzeń, oraz bezwzględna tropicielka niedoskonałości i niegodziwości wszystkich wokół.

Tadeusz Słobodzianek "Merlin. Inna historia" w reżyserii Ondreja Spišaka
17 lipca o godzinie 19:00. Scena Przodownik


"Merlin" opowiada historię pełną przygód. Rycerze "na świecie najlepsi", by stworzyć w Brytanii królestwo idealne, szukają Świętego Graala, walczą ze smokami, uwalniają dziewice "bezbronne i nagie", toczą krwawe pojedynki. Spektakl jest alternatywną wersja legendy o Merlinie i rycerzach Okrągłego Stołu, a równocześnie opowieścią o ludziach, którzy chcą zbudować świat idealny, lecz na przeszkodzie stają namiętności i słabości charakteru.

Martin Sherman "Bent" w reżyserii Natalie Ringler
21, 22 lipca o godzinie 19:00. Scena Przodownik


Berlin lat trzydziestych. Dancingi, kabarety i kluby dla gejów mają się świetnie. Do władzy dochodzą faszyści, ale nikt jeszcze nie wie, co to oznacza. Nie interesuje to głównego bohatera sztuki Martina Shermana. Max żyje z dnia na dzień w wynajmowanych mieszkaniach, między pijaństwem, przygodnym seksem a kombinowaniem pieniędzy. Wydarzenia pewnej nocy wywrócą jego świat do góry nogami.

William Szekspir "Kupiec wenecki" w reżyserii Aldony Figury
23 lipca o godzinie 19:00. Scena im. Gustawa Holoubka
24 lipca o godzinie 18:00. Scena im. Gustawa Holoubka


Pożyczka pod zastaw kawałka własnego ciała? Na takie ryzyko podyktowane przez żydowskiego bankiera Shylocka godzi się wenecki kupiec Antonio. Chce bowiem finansowo pomóc swojemu przyjacielowi Bassanio ubiegającemu się o rękę bogatej Porcji, a tylko Żyd może pożyczyć potrzebną sumę. Jednak kupiec musi w ciągu trzech miesięcy zwrócić dług, bo inaczej Shylock będzie mógł egzekwować spłatę kredytu.

Tadeusz Słobodzianek "Niedźwiedź Wojtek" w reżyserii Ondreja Spišaka
23, 24 lipca o godzinie 19:00 na Scenie na Woli im. Tadeusza Łomnickiego


Legendarny niedźwiedź Wojtek we współczesnej interpretacji Tadeusza Słobodzianka. Perypetie młodych żołnierzy różnych narodowości i wyznań widziane oczami zwierzęcia. Wojtek towarzyszy bohaterom na szlaku bojowym z Iranu do Włoch, walczy pod Monte Cassino i trafia z nimi do obozu dla uchodźców.

Andriej Płatonow "Rosyjski kontrakt" w reżyserii Krzysztofa Rekowskiego
23, 24 lipca o godzinie 19:00. Scena Przodownik


Oparta na faktach historia angielskiego inżyniera, któremu Car Piotr Wielki proponuje nadzór nad gigantyczną budową. Kontrakt daje szansę na zdobycie fortuny, ale ceną jest zerwanie z dotychczasowym życiem i kilkuletnia rozłąka z narzeczoną. Perry wyjeżdża do Rosji, nie zdaje sobie jednak sprawy, że pojmowanie rzeczywistości jest tam zupełnie inne niż w Anglii.

William Szekspir "Miarka za miarkę" w reżyserii Oskarasa Koršunovasa
26, 27 lipca o godzinie 19:00. Scena im. Gustawa Holoubka


Źle się dzieje w Wiedniu, moralny upadek i korupcja paraliżują kraj. Książę Wincencjo przekazuje władzę w ręce namiestnika. Angelo, by uzdrowić państwo, kręci na mieszkańców bicz z paragrafów - więzienia szybko zapełniają się skazanymi. Jednym z nich jest Claudio, oczekujący wyroku śmierci za spłodzenie nieślubnego dziecka. Wincencjo powraca w przebraniu mnicha i obserwuje rozwój sytuacji.

Michał Walczak "Biedny Ja Suka i Jej Nowy Koleś" w reżyserii Piotra Jędrzejasa
28, 29 lipca o godzinie 19:00. Scena Przodownik


Czym różni się nowoczesna miłość od miłości? Datą przydatności do spożycia. Suka spotyka Biednego Ja na basenie, zamieszkują razem. To wielkie uczucie, ale pojawia się Jej Nowy Koleś. Wszyscy uciekają przed samotnością, jednak w związkach skupiają się tylko na sobie.Michał Walczak - serwując widzom nieustanne zwroty akcji, miks dramatu, komedii obyczajowej i teatru absurdu - przygląda się znaczeniu słów "miłość" i "przyjaźń".

J. Masteroff, J. Kander, F. Ebb "Cabaret" w reż. Eweliny PIetrowiak
29, 30 lipca o godzinie 19:00. Scena im. Gustawa Holoubka


Meine Damen und Herren, Ladies and Gentlemen! Witajcie w Kabarecie Kit Kat, witajcie w przedwojennym Berlinie, mieście, które potrafi bawić się jak żadne inne! Jesteśmy świadkami romansu piosenkarki kabaretowej i amerykańskiego pisarza. Żyjemy szalonym światem kabaretu, ale czujemy też rosnącą atmosferę zagrożenia za jego drzwiami. Berlin przypomina Titanic - orkiestra gra w najlepsze, ludzie wirują w tańcu, a statek za chwilę zderzy się z góra lodową.

Bilety: bilety.teatrdramatyczny.pl
22 656 68 44, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.












Wilno. Czytanie "Historii Jakuba" Tadeusza Słobodzianka


W Litewskim Narodowym Teatrze Dramatycznym odbędą się Czytania Dramaturgii Współczesnej przygotowane przez aktorów i reżyserów teatru. 21 czerwca będzie to "Historia Jakuba".

Zaprezentowane zostaną sztuki przetłumaczone na język litewski na zamówienie LNTD: "Historia Jakuba" Tadeusza Słobodzianka (na zdjęciu), "Nieznośne długie objęcia" Iwana Wyrypajewa oraz "Niezamężna" (Die Unverheiratete) Ewalda Palmetshofera i "Podopieczni" (Die Schutzbefohlenen) Elfriede Jelinek".

21 czerwca odbędzie się czytanie "Historii Jakuba" Tadeusza Słobodzianka. Tekst sztuki będą czytali aktorzy Arnas Sakalauskas, Rimantas Bagdzevičius, Vytautas Rumšas, Paulius Tamol, Nel Savičenko, Vilma Kutavičit, Jurga Kalvaityt oraz organista Gintaras Sodeika.

Tadeusz Słobodzianek jest znany na Litwie dzięki "Naszej klasie", sztuce wystawionej na scenie wileńskiego Narodowego Teatru Dramatycznego przez Yanę Ross, amerykańską reżyser rosyjskiego pochodzenia, od lat mieszkającą i tworzącą na Litwie. W 2014 r. spektakl zdobył aż cztery litewskie nagrody teatralne - Złote Krzyże Sceny. "Nasza klasa" to przedstawiona w 14 epizodach historia grupy szkolnych przyjaciół - Polaków i Żydów - na tle wielkich wydarzeń historycznych XX-wiecznej Polski.

Kontynuacją tematyki podjętej w "Naszej klasie" jest "Historia Jakuba", opowieść o księdzu Marianie, Żydzie wychowanym przez Polaków. W spotkaniu moderowanym przez dr. Jonasa Dagysa weźmie udział autor.

Dyrekcja Litewskiego Narodowego Teatru Dramatycznego nie wyklucza, że sztuki, których czytanie odbędzie się na zakończenie 76 sezonu teatralnego w przyszłym sezonie trafią na deski teatru.

***
Materiał przygotowany na podstawie portalu Wilnoteka


spoty

 

unia


 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

© 2014 Teatr Dramatyczny m. st. Warszawy
Pałac Kultury i Nauki, Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa